Druid Gniew - dystansowy atak magiczny, zadaje obrażenia od natury w wysokości 1 punkt obrażeń za każdy punkt inteligencji, rzucanie trwa długo, czas odświeżenia natychmiastowy, Księżycowy Blask - dystansowy atak magiczny, zadaje obrażenia od magii w wysokości 1 punkt obrażeń za każdy punkt inteligencji, rzucanie trwa natychmiastowo, czas odświeżania bardzo długi, Kolce - aura rzucana na siebie lub towarzysza, zadaje obrażenia od natury gdy posiadacz zostanie zaatakowany z bliska w wysokości 1 punkt obrażeń za każde 2 punkty inteligencji druida który rzucił zaklęcie, rzucanie trwa natychmiastowo, czas odświeżania bardzo długi, aura działa na bohaterze w tej i 5 kolejnych rundach Korzenie - zaklęcie unieruchamiające przeciwnika, rzucanie trwa średnio długo, czas odświeżania średnio długi, czas działania efektu zależy od cyfry losowej i waha się w przedziale 1 - 3 rundy Odżywienie - zaklęcie leczące rzucane na siebie lub towarzysza, przywraca celowi 2 punkty wytrzymałości za każdy punkt ducha druida który rzucił zaklęcie, rzucanie trwa długo, czas odświeżania natychmiastowy.
|