Gra PBF oparta na świecie Warcraft'a
Administrator
Wybór rasy ma pewien wpływ na rozgrywkę.
Was graczy obliguje do grania zgodnego z profilem rasy, limituje wybór klas. Każda rasa posiada własne cechy rasowe.
Przymierze
Ludzie ze Stormwind - dumni i prawi, w wielu płonie nienawiść do orczej hordy, jednak potrafią załatwiać sprawy w sposób dyplomatyczny. Ich stolica zniszczona podczas Pierwszej Wojny, dziś odbudowana władana jest przez regenta w miejsce nieobecnego króla.
Krasnoludy z Ironforge - zaprawieni w bojach i kowalstwie krzepcy przyjaciele ludzi, nie stronią od smakowitych trunków jak i od walki. W przeszłości podzieleni przez Wojnę Trzech Młotów. Najznamienitsi podróżnicy Azeroth wywodzą się również spośród krasnoludów.
Gnomi wygnańcy z Gnomeregan - niewysocy spryciarze potrafiący ujarzmić zarówno magię jak i technikę. Na wskutek potwornej pomyłki musieli opuścić swoje zmechanizowane miasto podczas walk przeciw Troggom i obecnie zamieszkują wraz z krasnoludami w Ironforge.
Nocne Elfy z Darnassus - starożytna rasa niegdyś nieśmiertelna, teraz po inwazji Plonącego Legionu i utracie ich uświęconych lasów śmiertelna jak pozostali mieszkańcy Azeroth. Honorowi i zazwyczaj skorzy do pomocy niższym rasom cały czas pozostają przyjaciółmi natury.
Horda
Orkowie z Ogrimmaru - spadkobiercy przybyszów z innego świata, szukający wewnętrznego spokoju i akceptacji po latach okrutnych wojen które rozpętali. Niegdyś zepsuci przez Płonący Legion i zmuszeni do okrucieństwa, teraz walczą by nie postrzegano ich jako bezmyślnych rzeźników. Mimo że nie marzą o podbojach nie pozwolą sobie wejść na głowę nikomu.
Trolle z plemienia Ciemnej Włóczni - los połączył ich plemię z Orkami gdy uciekali ze swych rodzimych regionów. Od tej pory kultywują w spokoju tradycje przodków dzieląc Ogrimmar ze swoimi towarzyszami. Znani są ze swoich nadzwyczajnych zdolności łowieckich.
Taureni z Thunder Bluff - rasa tułaczy, którzy dzięki pomocy Orków poradziła sobie z dzikimi plemionami Centaurów i mogła wreszcie osiąść w spokoju. Znani zielarze i szamani najbardziej cenią życie w zgodzie z Matką Ziemią. Górują nad wszystkimi pozostałymi rasami posturą, wagą i zapewne siłą fizyczną jednak są delikatni i szanują każde życie.
Porzuceni z Undercity - wskrzeszeni zmarli mieszkańcy Lordearonu i Quel'thalas, niegdyś ludzie i elfy, którzy stali się narzędziami przerażającego Króla Licza. Gdy ten osłabł po wydarzeniach Trzeciej Wojny odzyskali wolną wolę. Nienawidzą żyjących (z wzajemnością), jednak bardziej nienawidzą swojego oprawcy i niegdysiejszego władcy.
Offline
Administrator
Premie rasowe bohaterów
Ludzie - mają większą wartość parametru Duch w porównaniu z innymi rasami
Krasnoludy - potrafią czasami przybrać formę kamienia co zwiększa ich pancerz
Gnomy - łatwiej i szybciej uczą się przepisów profesji inżynierskiej
Nocne Elfy - potrafią wtopić się w cień, na terenach zalesionych nie można ich spostrzec
Orkowie - mają większą wartość parametru Siła w porównaniu z innymi rasami
Trolle - szybko regenerują sobie zdrowie
Taureni - ich potężne stąpnięcie potrafi ogłuszyć przeciwników którzy zbyt blisko podeszli
Nieumarli - są odporni na niektóre uroki i zaklęcia strachu czy snu
Offline